ارائه بیش از ۷۲۰ هزار خدمت آزمایشگاهی به مراجعه‌کنندگان در بیمارستان رسول اکرم(ص)رشت

سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت در گزارشی از ارائه بیش از ۷۲۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در این بیمارستان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)رشت، دکتر پرویز گلچین، سرپرست بیمارستان در این باره گفت: بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)رشت با خدمت‌رسانی از طریق ١٦٨ تخت فعال و بخش‌های بستری زنان و زایمان، داخلی، جراحی عمومی، ارولوژی، چشم، گوش و حلق و بینی، داخلی اعصاب، عفونی، ارتوپدی، کودکان ، نوزادان بیمار و NICU، ICU، CCU، قلب و عروق ، جراحی مغز و اعصاب، انکولوژی و بخش‌های پاراکلینیک شامل داروخانه، آزمایشگاه، پاتولوژی ، رادیولوژی، سونوگرافی، سی تی اسکن، MRI فیزیوتراپی و تشخیص ویژه بزرگترین مامن بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در استان گیلان است.

وی آزمایشگاه این بیمارستان را بدلیل داشتن کادری مجرب و برخورداری از تجهیزات پیشرفته و ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی (به صورت شبانه‌روزی) از بهترین آزمایشگاههای فعال سطح استان دانست و گفت: در آزمایشگاه این مرکز کلیه آزمایشات روتین، تخصصی و فوق تخصصی نظیر هورمونی، تومورمارکرها و بیماری‌های عفونی نظیر هپاتیت و...... با سه روش کمی لومینسانس، الایزای تمام اتومات و روش گاما ایمونو اسی با دستگاه‌های تمام اتوماتیک و نیز آزمایشات خون‌شناسی به کمک دستگاه سل کانتر تمام اتوماتیک و فول دیف زیمنس Siemens و آزمایشات بیوشیمیایی با سه دستگاه فول اتومات اتوآنالیزر بیوشیمی انجام می‌شود.

سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)رشت ادامه داد: از سوی دیگر سایر بخش‌های این واحد با خدمات تخصصی نظیر بانک خون، میکروب شناسی، قارچ‌شناسی، ایمونولوژی، سرولوژی و سنجش گازهای خونی، خدمات قابل توجهی به بیمه‌شدگان و مراجعین ارائه کرده است .

وی با بیان اینکه همواره در کلیه ارزیابی‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی، آزمایشگاه و بانک خون بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت جزو برترین‌های استانی و بعضاً کشوری بوده است گفت: آزمایشگاه این مرکز از ابتدای سال جاری تا به امروز پاسخگوی بیش از ١٢ هزار مراجعه‌کننده در بخش‌های سرپایی و بستری بوده است؛ در طول سال گذشته نیز به بیش از ١١٧ هزار بیمار سرپایی و بستری در این بیمارستان خدمت‌رسانی شده و طی این مدت تعداد ۷۲۰ هزار و ٤٨ مورد آزمایش برای این بیماران ثبت شده است.

گلچین در پایان ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک با تلاش مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان و یاری خدا با به ثمر رسیدن طرح‌های توسعه‌ای در این بیمارستان شاهد افزایش خدمت‌رسانی، ارتقا درمان و افزایش رضایت‌مندی بیمه‌شدگان باشیم.

کد خبر: 70590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =