به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد به عنوان یکی از ابزارهای دولت الکترونیک جهت پاسخگوئی برخط مدیران دستگاههای اجرایی و با هدف تحقق حقوق شهروندی و دسترسی آسان به مدیران و افزایش رضایتمندی شرکای اجتماعی، حسب برنامهریزی صورت گرفته، کیوان مرتضوی سرائی، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ازساعت ۱۲:۳۰ لغایت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ آماده پاسخگوئی به سوالات تلفنی مردمی خواهد بود .
علاقمندان میتوانند در ساعت اعلام شده از طریق بستر مذکور با شمارهگیری شماره تلفن ۱۱۱ نسبت به طرح دیدگاهها و نظرات و یا سوالات اقدام کنند.
نظر شما