به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی زنجان، علیرضا دوست محمدی با بیان اینکه روابط عمومیها با درک هوشمندانه و عالمانه از موضوعات تلاش میکنند با ایفای نقش حرفهای خود، تأثیرات و تغییرات شگرفی را در رویدادهای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... برجای بگذارند گفت: از آنجایی که تحولات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه به توزیع برابر اطلاعات، ارتقا و بهبود افکار عمومی و جهت گیری مخاطبان بستگی دارد لذا روابط عمومیهای خلاق و نوآور، با گسترش مداوم رویکردهای جدید در بازنمایی فعالیتها، نقادی مستمر در ارزیابی اقدامات میتوانند مرکزی برای پیشبرد اهداف و خالق فرصتهای جهش سازمان در راستای خدمت به مردم باشد.
وی افزود: مهمترین وظیفه روابط عمومیها تبیین دستاوردها و اطلاع رسانی به هنگام است لذا هرگونه فعالیت برای انعکاس دستاوردهای ماندگار نظام، دولت و سازمان در امتداد جهش تولید، جهاد تبیین و امیدآفرینی از افضل عبادت است.
دوست محمدی ادامه داد: در این راستا اقدامات و فعالیتهای روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان طی سال ۱۴۰۲به صورت خلاصه به شرح ذیل است:
- تولید محتوی خبری در سایت استان ۲۲۸مورد
- هماهنگی برای گفتگوی مدیر درمان با صدا و سیما، سایتها، خبرگزاریها و پایگاههای خبری ومطبوعات ۱۲۸مورد
- هماهنگی دیدار با شرکای اجتماعی و مراکز طرف قرارداد ۶۸ مورد
- پوشش بازدیدهای مدیر درمان و معاونین، روسای واحدهای تابعه و ادارات ستادی ۱۵۸مورد
- تولید محتواهای غیر مکتوب و گزارش تصویری ۵۰۶ مورد
- توزیع محتواهای تولید در شبکههای اجتماعی ۲۷۶مورد
- انتشارات و تبلیغات محیطی ۲۲۰مورد
- ارسال پیامهای اطلاع رسانی ۲۶۰مورد
- فعالیت در رسانههای اجتماعی با ۱۲ کانال
- پوشش رویدادها و مراسم ملی و مذهبی بیش از ۲۰۰مورد
- کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه نماز در بین دستگاههای اجرایی استان بصورت مداوم در سالیان متمادی
- مقالات علمی در حوزه روابط عمومی در نشریات تخصصی روابط عمومی ۳ مورد
- هماهنگی و پوشش میزهای خدمت در مصلیهای نمازجمعه و برقراری پایگاهای سنجش و سلامت در مناسبت های ملی و مذهبی ۲۷مورد
نظر شما