به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامیناجتماعی خراسان رضوی، مدیر درمان تامیناجتماعی خراسان رضوی ضمن تبریک پیشاپیش ماه مبارک رمضان گفت: بدون شک یکی از اهداف هر سازمانی مخاطبشناسی و تامین نیازهای گروه هدف خود است که بتواند فرآیندهای خود را براساس نظرات مخاطبان و مراجعان خود تنظیم کند.
علی رضازاده افزود: باید انتقادات و درخواستهای مردم را با جدیت تمام پیگیری کنیم و شنوای پیشنهادات مردم باشیم و فضای مناسبی را برای انعکاس نظرات مراجعان فراهم کنیم.
وی تاکید کرد: حوزه ارتباطات مردمی و خدمات نوین، میتواند با انجام آسیبشناسی و ارائه راهکارهای مناسب، کمک شایانی در ارائه هرچه بهتر خدمات به بیمهشدگان تامین اجتماعی داشته باشد.
رضازاده در ادامه به لزوم سعه صدر در برخورد با مراجعان اشاره و بیان کرد: شما ابتدای مسیر رسیدگی به نظرات و انتقادات مراجعان هستید که نیازمند سعه صدر و صبر فراوان در برخورد و شنیدن مشکلات مراجعان است.
در پایان این برنامه نیز با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از سوی مدیر درمان استان به همکاران شاهد، از آنها تجلیل و تکریم بهعمل آمد.
نظر شما