به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامیناجتماعی استان مرکزی، در راسـتای اجرای نظام مدیریت ارتباطات مردمی و در جهت ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط دو سویه و صمیمانه بین مردم و مسئولان و پاسخگویی مستقیم به درخواستها و مشکلات هم استانیهای عزیز از طریق سامانه سامد ۱۱۱ ( سامانه الکترونیکی ارتباط دولت و مردم )، روح اله سهرابی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی، امروز ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۰:۳۰ در دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری مرکزی به تماسها، درخواست و مشکلات شهروندان پاسخ داد.
سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد ۱۱۱) بهترین وسیله ارتباطی بیواسطه مردم و دولت برای بیان انتقادات، درخواستها، گزارشها و پیشنهادات مردمی است و این فرصت را برای مسئولان فراهم کرده تا از مسائل و مشکلات مردم آگاه شوند و برای رفع آن برنامهریزی و تدابیری را اتخاذ کنند.
ملاقات حضوری با مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی نیز روزهای چهارشنبه هر هفته در محل مدیریت درمان واقع در میدان امام حسین (ع) اراک برگزار میشود.
نظر شما