به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامیناجتماعی کردستان، در میز خدمت اداره کل تامیناجتماعی که با حضور مدیرکل تامین اجتماعی، رئیس شعبه و تعدادی از کارشناسان تامین اجتماعی شهرستان قروه به منظور حل مسائل و مشکلات مربوط به حوزه بیمهای مخاطبان برپا شده بود به دغدغهها و درخواستهای مراجعان رسیدگی شد.
مدیرکل تامین اجتماعی کردستان تسریع در خدمترسانی و ایجاد افزایش و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم را از مهمترین مزیتهای استقرار میز خدمت برشمرد و بیان کرد: می توان با بهرهمندی از میزخدمت در کمترین زمان ممکن مطالبات به حق ارباب رجوع را پیگیری کرد.
صلاح قریشی ترویج فرهنگ پاسخگویی و سرعت بخشیدن به روند اجرایی امور در واحدهای تابعه را از مزیتهای میزخدمت دانست و افزود: برپایی میز خدمت و حضور مدیران و کارشناسان ستادی در محل روستاها و شهرستانها فرصتی است تا مردم بیشتر با برنامهها و اقدامات بهعمل آمده از سوی سازمان تامین اجتماعی آشنا شوند.
در این میز خدمت علاوه بر رسیدگی به مسائل و مشکلات مراجعان، با توزیع تراکتها و بروشورهای بیمه فراگیر خانواده ایرانی نسبت به مزایای این طرح اطلاعرسانی به عمل آمد.
نظر شما