پیگیری بیش از یک هزار مراجعه و تماس با واحد ارتباطات مردمی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی قم

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان قم از پیگیری و بررسی بیش از ۲۱۰ مراجعه از طریق ملاقات با مدیر درمان و ۹۵۴ تماس مردمی با واحد ارتباطات مردمی مدیریت درمان استان قم در ۹ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان قم، مهدی محصل، با اشاره به اهمیت پاسخگویی به موقع و مناسب به مراجعان و تماس‌های مردمی در سازمان‌ها برای افزایش رضایت‌مندی مردم گفت: مدیریت درمان استان قم به منظور پیگیری مسائل و مشکلات مردمی از طریق سامانه ارتباطات و خدمات نوین به شماره تماس ۱۴۲۰ آماده دریافت نظرات و مشکلات مردمی است و همکاران ما در کمترین زمان مسائل را بررسی و پیگیری می‌کنند.

وی افزود: در ۹ ماهه نخست امسال بیش از ۹۵۴ نفر از مراجعان از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۴۲۰ مدیریت درمان استان قم ، مشکلات خود را مطرح کردند که همکاران ما پیگیری لازم را انجام دادند.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان قم با اشاره به اهمیت پیگیری مسائل و مشکلات مردمی در افزایش رضایتمندی مردم گفت: مدیریت درمان استان قم روزهای دوشنبه از ساعت ۹ الی ۱۲ و روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۳ الی ۱۵ نیز آماده پیگیری و بررسی مراجعان به شکل حضوری است که بیمه‌شدگان و همکاران برای کاهش زمان انتظار می‌توانند از طریق شماره تلفن ۳۷۷۲۰۴۰۰ و سامانه ۱۴۲۰ نسبت به دریافت نوبت ملاقات عمومی اقدام کنند .

محصل بیان کرد: بیشترین علت مراجعات حضوری درباره هزینه‌های درمانی، کمیسیون‌های پزشکی و بیشترین پیگیری تلفنی درباره ارسال پیامک‌های اشتباهی در حوزه نسخه الکترونیک است که پیگیری‌های لازم در حال انجام است.

کد خبر: 66802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =