به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامیناجتماعی استان قم، مهدی محصل، با اشاره به اهمیت پاسخگویی به موقع و مناسب به مراجعان و تماسهای مردمی در سازمانها برای افزایش رضایتمندی مردم گفت: مدیریت درمان استان قم به منظور پیگیری مسائل و مشکلات مردمی از طریق سامانه ارتباطات و خدمات نوین به شماره تماس ۱۴۲۰ آماده دریافت نظرات و مشکلات مردمی است و همکاران ما در کمترین زمان مسائل را بررسی و پیگیری میکنند.
وی افزود: در ۹ ماهه نخست امسال بیش از ۹۵۴ نفر از مراجعان از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۴۲۰ مدیریت درمان استان قم ، مشکلات خود را مطرح کردند که همکاران ما پیگیری لازم را انجام دادند.
مدیر درمان تامیناجتماعی استان قم با اشاره به اهمیت پیگیری مسائل و مشکلات مردمی در افزایش رضایتمندی مردم گفت: مدیریت درمان استان قم روزهای دوشنبه از ساعت ۹ الی ۱۲ و روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۳ الی ۱۵ نیز آماده پیگیری و بررسی مراجعان به شکل حضوری است که بیمهشدگان و همکاران برای کاهش زمان انتظار میتوانند از طریق شماره تلفن ۳۷۷۲۰۴۰۰ و سامانه ۱۴۲۰ نسبت به دریافت نوبت ملاقات عمومی اقدام کنند .
محصل بیان کرد: بیشترین علت مراجعات حضوری درباره هزینههای درمانی، کمیسیونهای پزشکی و بیشترین پیگیری تلفنی درباره ارسال پیامکهای اشتباهی در حوزه نسخه الکترونیک است که پیگیریهای لازم در حال انجام است.
نظر شما