به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامیناجتماعی هرمزگان، عباس اکبری در این بازدیدها روند ارائه خدمت به کارفرمایان و بیمهپردازان را مورد بررسی قرار داد و در این باره گفت: کارفرمایان و بیمهپردازان از شرکای اصلی سازمان تأمیناجتماعی هستند و تلاش این سازمان نیز ارائه خدمات مناسب به آنهاست.
وی افزود: مصادف شدن روز پایانی آذر ماه سال جاری با روز پنجشنبه که در استان تعطیل است باعث شد جهت جلوگیری از بروز مشکل برای کارفرمایان در ارائه لیست بیمه و پرداخت حق بیمه، ارائه خدمت به این بخش از جامعه در شعب و کارگزاریها صورت پذیرد.
مدیرکل تامیناجتماعی هرمزگان با بیان اینکه در حال حاضر بخش زیادی از خدمات سازمان تامیناجتماعی به صورت غیرحضوری به جامعه هدف ارائه میشود گفت: اکنون با غیرحضوری شدن این خدمات، شاهد کاهش مراجعه به شعب و کارگزاریهای تامیناجتماعی در استان هستیم اما به منظور جلوگیری از بروز مشکل برای جامعه هدف در روز سی آذر ماه که مصادف با روز پنجشنبه و تعطیلی در استان بود، شعب و کارگزاریهای تامیناجتماعی در سراسر استان باز بوده و به مراجعهکنندگان ارائه خدمات کردند.
در این بازدیدها مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان از تلاش کارکنان سازمان که همواره موجب جلب رضایت مخاطبان و جامعه هدف در استان شدهاند، قدردانی کرد.
عباس اکبری از شعب سهگانه شهر بندرعباس و شعبه شهید رجایی و کارگزاریهای ۲۷۷، ۳۰۸ و ۳۴۰ بندرعباس بازدید کرد.
نظر شما