به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی تامیناجتماعی شعبه سنقر، مهدی محبی، رئیس تامیناجتماعی شعبه سنقر و کلیایی در ابتدای این جلسه ضمن تشریح انواع بیمههای سازمان و مزایای آن گفت: تعامل با شرکای اجتماعی یکی از مهمترین عوامل رشد و پایداری سازمان و رضایت مخاطبان است و سازمان تامیناجتماعی با توسعه چتر بیمهای خود قصد دارد خدمات متنوع خود را به جمعیت بیشتری از اقشار مختلف مردم ایران اسلامی ارائه کند.
وی بیان کرد: ارائه خدمات به مخاطبان از سوی سازمان مستلزم وصول مطالبات از کارگاههای مشمول قانون تامیناجتماعی است. لذا در همین راستا مطالبات سازمان از داروخانه مذکور مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد کارگاه مذکور ضمن ارسال به موقع لیست کارکنان خود و پرداخت حق بیمه مربوطه، تعاملات لازم از سوی دو طرف به نحو مطلوب صورت پذیرد.
در پایان جلسه کارفرمای کارگاه مذکور ضمن تشکر بابت راهنمایی و تعاملات مثبت ایجاد شده، قول مساعدت و همکاری جهت وصول مطالبات را به شعبه داده و در همان روز اقدامات لازم از سوی شعبه صورت پذیرفت.
نظر شما