به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامیناجتماعی استان چهارمحال و بختیاری، امیررنجی با حضور سرزده در میز ارتباطات مردمی سازمان تامیناجتماعی استان در محل ستاد ارتباطات مردمی سفر ریاستجمهوری، تعداد شکایات و درخواستهای مردمی بررسی شده را پیگیری کرد.
در همین راستا، زین العابدین امیراحمدی، معاون بررسی و رسیدگی به شکایات و مسئول سامانه سامد سازمان نیز گزارش مبسوطی از روند رسیدگی به درخواستهای مردمی و حجم درخواستهای واصله، پذیرش و روند رسیدگی به درخواستها و مشکلات مراجعهکنندگان ارائه کرد.
مدیرکل بازرسی نهاد ریاست جمهوری در این بازدید ضمن تاکید بر رسیدگی فوری و دقیق به درخواستها و مشکلات مراجعان، تاکید کرد: از تمام ظرفیتها و امکانات برای پاسخگویی و رسیدگی به درخواست ها و مشکلات مراجعان استفاده شود.
نظر شما