به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامیناجتماعی استان ایلام، صبح ۲۰ آبان ماه با حضور مدیرکل تامیناجتماعی، مدیردرمان، مدیرامور شعب بانک رفاه کارگران و مدیر بیمه آتیهسازان در ایلام جلسه هماندیشی درباره موضوعات معیشتی بازنشستگان، ضرورت اجرای همسانسازی حقوق بازنشستگان در سطح ملی و در سطح استانی، بررسی مشکلات حوزه بازنشستگان و مستمریبگیران برگزار شد.
علی اشرف تابانی، مدیرکل تامیناجتماعی استان ایلام گفت: تامیناجتماعی از بزرگترین نهادهای خدماترسان به جامعه بوده که بنابراین تلاش و توجه به مشکلات مردمی در این نهاد از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی افزود: مدیران تامیناجتماعی باید رفع موانع بیمهای افراد تحت پوشش را مدنظر داشته و در رفع مشکلات مردمی کوتاهی نکنند.
هادی صبور، مدیر درمان تامیناجتماعی استان با بیان اینکه درمان تامیناجتماعی به عنوان متولی دوم درمان همیشه با تمام امکانات موجود در مراکز درمانی و ملکی در ایلام آماده خدمات رسانی مطلوب به بازنشستگان ومستمری بگیران هستند، بیان کرد: بیمارستان زاگرس با ۳۰ خط تلفن در نوبت دهی ارائه خدمت میدهد.
درخشاننیا، مدیرامور شعب بانک رفاه کارگران استان نیز در این جلسه خواهان پویایی کانون بازنشستگان و مستمریبگیران شد.
وی به طرحهای ویژه موجود برای ارائه خدمات به بازنشستگان اشاره و بیان کرد: سامانه بتا و استفاده از کیف پول الکترونیک و قرارداد با فروشگاه سطح استان راه حل خوبی برای ارائه خدمات به بازنشستگان است.
پرداخت تمامی مطالبات و خسارات بیمهشدگان تا پایان مهرماه
صوفی نیا، مدیر بیمه آتیهسازان در ایلام نیز به پرداخت تمامی مطالبات و خسارات تا پایان مهرماه خبر داد و افزود: مبنای پرداخت، وجود فاکتور در قالب تعرفه مصوبه وزیران است.
وی با بیان اینکه در تمامی شهرستانهای ایلام نمایندگی بیمه آتیهسازان داریم گفت: بیمه آتیهسازان با تمامی بیمارستانها و مراکز درمانی بخش خصوصی و دولتی قرارداد دارد.
در این راستا در مورد موضوعات معیشتی بازنشستگان، لزوم ایجاد مراکز درمانی ملکی، تفریحی و عقد قرارداد با مراکز خدماتی گفت و گو شد.
بیمههای تکمیلی بازنشستگان و یکی شدن هزینههای بیمه تکمیلی درمان در قالب یک طرح بیمهای و همچنین نحوه کارسازی الکترونیکی شدن ارائه خدمات بیمهای به بازنشستگان از دیگر مباحثی بود که با شرکت بیمه آتیهسازان حافظ رایزنی شد.
نظر شما