به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی ادارهکل تامیناجتماعی استان کرمانشاه، اسکندر کاکایی، مدیرکل تامیناجتماعی استان در این مراسم که صبح روز سهشنبه در محل اداره کل استان برگزار شد، با اشاره به جایگاه و نقش روابط عمومیها در پیشبرد اهداف سازمانها، گفت: روابط عمومیها به عنوان قلب تپنده هر سازمانی باید با برنامههای از پیش تعیین شده و با اهدافی مشخص برای مخاطبان در گروههای مختلف اقدام به تولید محتوا کنند تا بتوانند اثرگذاری مطلوبی داشته باشند. روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به درستی در این راستا گام برداشته و همواره شاهد توفیقات روزافزون این مجموعه هستیم.
کاکایی برقراری ارتباط دوسویه با گروههای هدف را یکی از اولویتهای کار روابط عمومی دانست و بیان کرد: فعالان عرصه روابط عمومی نه تنها باید با همه اقشار جامعه ارتباط موثر برقرار کنند بلکه با توجه به اهداف سازمان باید بتوانند با استفاده از تمامی ظرفیتها همچون اصحاب رسانه نسبت به اطلاعرسانی مناسب به مخاطبان هر دستگاه اقدام کنند و برقراری ارتباط سازنده با آنان را در دستور کار قرار دهند.
مدیرکل تامیناجتماعی استان کرمانشاه در پایان این مراسم با اهدا لوح و هدیه از زحمت علیرضا مرادی، مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تجلیل کرد.
نظر شما