برپایی ایستگاه‌های سلامت در دو بیمارستان رازی و تاکستان قزوین

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین گفت: برپایی ایستگاه‌های سلامت در دو بیمارستان رازی و تاکستان قزوین با استقبال خوبی از طرف مراجعان روبرو شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان قزوین، اورنگ شیخ بیگلو ضمن اشاره به اهمیت زندگی سالمندان گفت: توجه به آموزش و پیشگیری از بیماری‌های دوران سالمندی از برنامه‌های اولویت‌دار این مدیریت است.

وی افزود: در هفته تکریم سالمندان در تمامی مراکز درمانی با هدف توجه به مسائل و مشکلات موجود در آنان، ایستگاه‌های سلامت با غرفه‌های متنوع و مختلف برگزار شد.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان قزوین با اشاره به برپایی ایستگاه‌های سلامت در دو بیمارستان رازی و تاکستان بیان کرد: این ایستگاه‌ها شامل غرفه‌های غربالگری، قند و فشار خون، مشاوره روانشناسی و تغذیه کنترل عفونت بود که با استقبال خوبی از طرف مراجعان روبرو شد.

شیخ بگلو گفت: در مراکز درمانی آبیک ،سینا، اقبال آذر، حمدالله مستوفی و قائم ارائه پنفلت‌های آموزشی ویزیت و مشاوره سالمندان توسط پزشکان، غربالگری دیابت و فشار خون، آموزش رژیم دیابتی و مراقبت از پاها و بهداشت پوست از برنامه‌های مرتبط با تکریم سالمندان بود که به خوبی انجام پذیرفت.

وی افزود: مدیران بیمارستان تاکستان در هفته مذکور نیز با اقدامی خلاقانه و ابتکاری پس از بررسی صورت گرفته با برگزاری مراسم جشنی جهت سالمندانی که در این هفته متولد شده بودند با اهداء شاخه گل و پخش شیرینی به آنان سالروز میلادشان را تبریک گفتند.

شیخ بیگلو ضمن اشاره به افزایش پدیده روند سالمندی جمعیت ایران، افزایش سن جمعیت و تغییر ساختار جمعیتی گفت: باید با داشتن برنامه‌های مدون آموزشی و غربالگری در جهت کاهش میزان بیماری‌های این سنین گام‌های موثری برداشت.

کد خبر: 65010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =