افتتاح استخر مجموعه کارگران شهرستان زاهدان

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از افتتاح استخر مجموعه کارگران شهرستان زاهدان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، خلیل‌احمد سلامی در مجمع عادی سالیانه هیأت ورزش کارگری استان که با حضور نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری برگزار شد، گفت: ۳ مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران در سیستان و بلوچستان وجود دارد که اقشار مختلف مردم از ظرفیت این مجموعه‌ها استفاده می‌کنند، همچنین استخر مجموعه کارگران شهرستان زاهدان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد در حال احداث است و در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: عدم تخصیص بودجه برای تعمیر و نگهداری مجموعه‌های فرهنگی ورزشی کارگران یکی از مشکلات جدی در سیستان و بلوچستان است که باید در سطح کشور مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به اینکه نباید به کارگران فقط از جنبه تولید و کار نگاه کرد و بحث‌های جانبی دیگر در حوزه تولید نظیر ارتقای راندمان کاری مطرح بوده، توسعه ورزش و ساعت‌های ورزشی در واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است.

سلامی ادامه داد: بر همین اساس و طبق ماده ۱۵۴ قانون کار، همه کارفرمایان موظف هستند با مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت ورزش و جوانان، محل مناسب برای استفاده کارگران‌در رشته‌های مختلف ورزش ایجاد کنند.

سلامی در این جلسه نیز آمادگی سیستان و بلوچستان را برای میزبانی از رویدادهای ورزش جامعه کارگری اعلام کرد.

کد خبر: 64328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =