پاسخگویی مدیرکل بهزیستی هرمزگان به مطالبات مردمی از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت

مدیرکل بهزیستی هرمزگان، هشتم شهریورماه از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت و تلفن ۱۱۱، پاسخگوی درخواست‌ها و مطالبات مردم بود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی هرمزگان، به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت و با هدف پاسخگویی مستقیم به سوالات و درخواست‌های مردم، در آخرین روز از هفته دولت، سامیه جهانشاهی، مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان از ساعت ۹ صبح الی ۱۰:۳۰ با حضور در مرکز سامد از طریق تلفن ۱۱۱، پاسخگوی سوالات، درخواست ها، پیشنهادات و شکایات مردم بود.

کد خبر: 63498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =