دیدار مدیر درمان تامین‌اجتماعی گیلان با مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس استان

مدیر درمان تامین‌اجتماعی گیلان با مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان گیلان، سرهنگ رضا رنجبر، مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان به اتفاق سرهنگ منزوی جانشین بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس، با مدیر درمان تامین اجتماعی استان در محل مدیریت درمان تامین اجتماعی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مدیر درمان تامین‌اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه بسیج و سپاه قدس در شرایط سخت دوره کرونا یاریگر کادر درمان بودند بیان کرد: پرسنل مدیریت درمان تامین‌اجتماعی گیلان با وجود مشکلات و کمبودهای موجود در تمام ایام بصورت جهادگرانه و شبانه‌روزی در حال ارائه خدمت به بهترین شکل ممکن به مردم هستند.

حسین ابراهیمی افزود: مهمترین هدف مدیریت درمان تامین‌اجتماعی ارتقا سطح درمان استان و افزایش رضایت‌مندی دریافت‌کنندگان خدمت است و برای نیل به این هدف از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

سرهنگ رنجبر، مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان نیز از اقدامات و تلاش‌های جهادی مجموعه مدیریت درمان تامین‌اجتماعی گیلان در راستای توسعه و ارتقا سطح درمان استان از جمله افتتاح بیمارستان سردارشهید املاکی کومله ، تجهیزو بروزسانی مراکز درمانی و... قدردانی کرد.

کد خبر: 62720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =