به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامیناجتماعی استان کرمانشاه، میثم حجتیپور، مدیر درمان تامیناجتماعی استان کرمانشاه، در برنامه رادیویی امروز صدای شهر به سوالات بیمهشدگان در مورد نوبت دهی مراکز درمانی، خدمات دندانپزشکی و دارویی حوزه درمان تامیناجتماعی استان پاسخ داد.
حجتیپور با اشاره به طرحهای توسعه ای استان که تا پایان امسال به ۱۳ مرکز در کل استان افزایش مییابد، گفت: با توجه به راهاندازی این مراکز، بار مراجعین به دیگر مراکز متعادل و مشکلات نوبتدهی بهبود مییابد.
وی به آمار مراجعان سرپایی اشاره کرد و افزود: آمار مراجعان سرپایی به مراکز درمانی مدیریت درمان سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در سال ۱۴۰۱ بوده است و با در نظر گرفتن جمعیت بیمه شده سازمان در استان در حدود ۷۰۰ هزار نفر، نشاندهنده تلاش مضاعف کارکنان مدیریت درمان با حداکثر ظرفیت در کلیه مراکز درمانی بوده است.
مدیر درمان تامیناجتماعی استان کرمانشاه در مورد خدمات دندانپزشکی گفت: این خدمات تابع دستورالعملهای کشوری سازمان بوده و شامل کشیدن دندان، پر کردن سطحی، جرمگیری و خدمات پیشگیری است که در درمانگاههای تابعه این مدیریت به بیمهشدگان ارائه میشود.
حجتی پور همچنین در مورد مشکلات دارویی که از دیگر سئوالات تلفنی بیمهشدگان با برنامه بود، گفت: کلیه داروهایی که در فارماکوپه سازمان موجود است در کلیه داروخانه های مراکز درمانی موجود است و با توجه به دستور پزشک معالج در دسترس بیمهشدگان قرار خواهد گرفت.
نظر شما