به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مرکزی، محمود حسین آبادی مدیرکل بهزیستی استان افزود: در ادامه روند پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت از طریق سامانه سامد، به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ به درخواستهای مردمی پاسخ میدهیم.
وی افزود: تماسهای مردمی از طریق سامانه سامد توسط اپراتورها درسیستم ثبت شده و بر اساس نوع درخواستها و با توجه به اولویت درخواستهای رسیده توسط تیم تخصصی بهزیستی بررسی و جواب داده میشود.
حسین آبادی با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات توانخواهان تحت پوشش بهزیستی، تسریع در رسیدگی به امور مذکور و تعامل آسان با مردم از اهداف کاری بهزیستی است گفت: عمده درخواستهای تماسگیرندگان درباره کمکهای مالی، مسکن، اشتغال و لوازم کمک توانبخشی بود که برای پیگیری درخواستها و مسائل مطروحه مرتبط با معاونتهای تخصصی و حصول نتیجه بررسیها، دستورهای لازم صادر شد.
نظر شما