به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامیناجتماعی استان کردستان، در این دیدار صلاح قریشی، مدیرکل تامیناجتماعی استان ضمن بیان گستردگی فعالیتها و تنوع بیمههای سازمان، با ارائه آمار و ارقامی درباره عملکرد سالجاری سازمان در استان درباره تعهدات، وضعیت بیمه بیکاری، انباشت بدهیهای معوق و اهمیت شناخت منابع درآمدی و هزینههای سازمان توسط مسئولان برونسازمانی به ویژه روحانیون استان، به نقش و اهمیت تعاملات و تأثیر آن در منابع درآمدی سازمان اشاره کرد.
وی خدمترسانی به موقع و با کیفیت به مردم، تعامل با سازمانها و شرکای سازمان را مهمترین اهداف این اداره کل عنوان کرد و افزود: منافع سازمان و خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع محور فعالیتهای همکاران را تشکیل میدهد.
وی از پرداخت سه هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان تعهدات بخش بیمهای طی سال گذشته خبر و ادامه داد: بخش اصلی این پرداختها در قالب تهعدات بلندمدت و کوتاه مدت و با هدف جلب رضایت بازنشستگان و مستمریبگیران بوده است.
مدیرکل تامیناجتماعی استان با اشاره به طلب ۴۲۰ میلیارد تومانی مطالبات معوقه در بخش بیمهای از کارگاههای مختلف استان گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری به نام سال "مهار تورم و رشد تولید" از سوی مقام معظم رهبری و بهمنظور مساعدت با کارفرمایان و ضرورت همسوئی و حمایت تمامی دستگاهها از عرصههای تولیدی برای رشد و بالندگی بیشتر، طرح بخشودگی جرایم بیمهای کارفرمایان از ابتدای خرداد سال جاری اجرایی شده و کارفرمایان استان میتوانند به شرط حفظ اشتغال موجود و ثبت درخواست در سامانه خدمات غیرحضوری تأمیناجتماعی به نشانی es.tamin.ir از این فرصت استفاده کنند.
در این دیدار نماینده ولی فقیه نیز ضمن تاکید بر رعایت تکریم ارباب رجوع و ابراز رضایت از اقدامات تامیناجتماعی در استان، از خدمات و تلاشهای مدیران و کارکنان این سازمان در خدماترسانی به مردم تقدیر کرد و گفت: اجرای سریع خدمات غیرحضوری، نیاز جامعه امروز جهت تسریع در ارائه خدمات به مخاطبین است و امیدوار هستم در سایه تعامل و همدلی بیشتر با جامعه تحت پوشش، شاهد دستیابی به اهداف ایدهآل و ارائه خدمات هر چه مطلوبتر به بیمهشدگان تامیناجتماعی باشیم.
حجت الاسلام پورذهبی با تاکید بر استمرار اقدامات، بیان کرد: علاوه بر انجام وظایف سازمانی که اجر دنیوی دارد، اخلاق حسنه و روی خوش در انجام کار موجب رضایت خداوند متعال خواهد بود و اجر اخروی بدنبال خواهد داشت.
وی با اشاره به گستره جامعه تحت پوشش گفت: خدمات ارائه شده باید در خور و شأن بیمهشدگان و بازنشستگان و مخاطبان این سازمان باشد.
نظر شما