به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامیناجتماعی استان گلستان، محمد منصور عظیمزاده اردبیلی، مدیرکل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامیناجتماعی کشور در ارزیابی عملکرد ثبت میزان درخواستهای مردمی ادارات کل و شعب تامیناجتماعی که با هدف بهبود مستمر ارائه خدمات به مخاطبان سازمان، تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی ذینفعان صورت گرفت عملکرد استانها را به معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استانهای سازمان اعلام کرد .
بر اساس گزارش ارائه شده، استان گلستان رتبه نخست ومطلوبترین شاخص در ثبت درخواستهای مردمی در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ را کسب کرده است.
نظر شما