به گزارش «آتیه آنلاین»، محمدرضا فیاضی بروجنی، مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی در رویداد تامین هوشمند در نمایشگاه الکامپ گفت: در ۵ روز برگزاری نمایشگاه الکامپ به دنبال آن بودیم تا فراتر از صرف معرفی سازمان، نظام مسائل خود و شرکتهای زیرمجوعه سازمان را در اختیار فعالان حوزه فناوری قرار داده و همچنین فرصتی را فراهم کنیم تا استارتآپها و شرکتهای دانشبنیان، امکان ارائه توانمندیها و محصولات خود و ارتباط مستقیم با مدیران سازمان و شرکتها را داشته باشند.
او در ادامه اضافه کرد: قبل از برگزاری نمایشگاه، طی یک فراخوان به زیست بومهای فناوری کشور، اعلام شد که محورهایی که مدنظر سازمان است، چه محورهای است و در سایت رویداد نیز امکان ثبت نام و حضور در رویداد تامین هوشمند به عنوان بازرگاه تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی اعلام شد و بسیاری از زیست بومهای فناوری نیز در اینباره ثبتنام کردند و در این رویداد حضور یافتند.
فیاضی افزود: به نوعی برای اولینبار بود که یک سازمان بزرگ به صورت مستقیم با شرکتهای زیستبوم فناوری ارتباط برقرار کرد و ضمن اعلام نیازهای خود و شرکتهای زیرمجموعه، در جریان بخشی از توانمندیهای زیست بوم فناوری و اطلاعات قرار گرفت.
مدیر روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی گفت: با توجه به ۸ راهبرد اصلی سازمان تامین اجتماعی مبتنی بر رویکرد تحولی که میبایست منجر به تحقق عدالت اجتماعی شود؛ میتوان گفت که موتور محرک این تحول، خلاقیت و استفاده از ظرفیت فناوری اطلاعات است و حضور در نمایشگاه الکامپ میتواند به تحقق چنین اهدافی کمک شایانی کرده و در نهایت نیز این رویداد میتواند به خرید خدمت راهبردی و توسعه راهبرد هوشمندسازی در سازمان تأمین اجتماعی منجر شود.
نظر شما