به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان همدان، به منظور تدوین برنامههای سال جاری و بهبود ارایه خدمات در فعالیتهای واگذار شده به کارگزاریهای تامیناجتماعی استان، جلسهای با حضور مدیرکل استان، معاونین اداره کل و روسای شعبه کارگزاری و روسای ادارات ذیربط برگزار شد.
در این جلسه هماندیشی، فرایندهای مرتبط با بازرسی دفاتر قانونی، فرایندهای مرتبط با بازرسی کارگاهها، فرایندهای مرتبط با بیمه بیکاری، اجرای ماده 90 قانون تامین اجتماعی، بازاریابی و مشاغل آزاد و اختیاری، فرایندهای مرتبط با نامنویسی بیمهشدگان وکارگران ساختمانی، فرایندهای مرتبط با خدمات غیرحضوری وامنیت شبکه و سطح دسترسی و فرایندهای مرتبط با نارضایتی مراجعین و عمده فعالیت های برونسپاری شده به کارگزاریها برای بهبود خدمات ارایه شده بحث وبررسی شد.
نظر شما