به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابطعمومی وزارت کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهری طالبیدارستانی، نماینده تامالاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه دومین سفر رئیسجمهور به استان یزد گفت: با توجه به این که خدمات وزارت کار آحاد مردم را در بر میگیرد، سعی شده ایراداتی که در میز ارتباطات مردمی دور اول سفر رئیسجمهور و هیأت دولت به استانها وجود داشت، رفع شود.
وی ادامه داد: باتوجه به تجربهای که در دور اول سفر ریاستجمهوری کسب کردیم مسائل و مشکلاتی که مردم در حوزههای مختلف داشتهاند را احصاء کرده و در این دور با برنامهریزی مشخص، وارد میز ارتباطات مردمی شدهایم.
مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت کار در ادامه تأکید کرد: معاونین، مدیرانکل و تعدادی از کارشناسان حوزههای مختلف از ستاد وزارتخانه به استان یزد سفر کردهاند تا به صورت حضوری مشکلات را بر اساس ایراداتی که برطرف شده و برنامههایی که طراحی شده است رفع و مردم به وضوح رفع مشکلاتشان را لمس کنند.
در حاشیه دومین سفر رئیسجمهور به استان یزد، میز ارتباطات مردمی ادارهکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور نمایندگان تامالاختیار وزیر در ادارهکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تشکیل شد.
نظر شما