مردم در میز ارتباطات مردمی باید به وضوح رفع مشکلات را لمس کنند

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رفع مشکلات را بر اساس برنامه‌هایی که طراحی‌شده در حال انجام است و مردم در میز ارتباطات مردمی باید به وضوح رفع مشکلاتشان را لمس کنند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی وزارت کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهری طالبی‌دارستانی، نماینده تام‌الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه دومین سفر رئیس‌جمهور به استان یزد گفت: با توجه به این که خدمات وزارت کار آحاد مردم را در بر می‌گیرد، سعی شده ایراداتی که در میز ارتباطات مردمی دور اول سفر رئیس‌جمهور و هیأت دولت به استان‌ها وجود داشت، رفع شود.

وی ادامه داد: باتوجه به تجربه‌ای که در دور اول سفر ریاست‌جمهوری کسب کردیم مسائل و مشکلاتی که مردم در حوزه‌های مختلف داشته‌اند را احصاء کرده و در این دور با برنامه‌ریزی مشخص، وارد میز ارتباطات مردمی شده‌ایم.

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت کار در ادامه تأکید کرد: معاونین، مدیران‌کل و تعدادی از کارشناسان حوزه‌های مختلف از ستاد وزارتخانه به استان یزد سفر کرده‌اند تا به صورت حضوری مشکلات را بر اساس ایراداتی که برطرف شده و برنامه‌هایی که طراحی شده است رفع و مردم به وضوح رفع مشکلاتشان را لمس کنند.

در حاشیه دومین سفر رئیس‌جمهور به استان یزد، میز ارتباطات مردمی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور نمایندگان تام‌الاختیار وزیر در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تشکیل شد.

کد خبر: 56999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =