محمود برزگر در گفتوگو با آتیهآنلاین، سهشنبههای پاسخگویی را یکی از اقدامات ارزشمند بهزیستی شهر تهران خواند و افزود: این طرح که به منظور دیدار چهرهبهچهره با افراد جامعه هدف ابتدای سال جاری اجرای آن کلید خورد تاکنون با استقبال چشمگیری از سوی مددجویان روبهرو شده است.
برزگر درباره نتایج برگزاری ۲۵ دیدار در قالب این طرح افزود: ارتباط مستقیم و بیواسطه مسئولان و معاونان این اداره با مددجویان با هدف رفع موانع و مشکلات آنان یکی از دستاوردهای مهم سهشنبههای پاسخگویی است.
وی تلاش در جهت اولویتبخشی به پیگیری و رفع مشکلات مددجویان کمبرخوردار و با درآمد پایین را از اهداف مهم برگزاری این دیدارها خواند و افزود: در دیدارهای برگزارشده سال جاری تا کنون تعداد ۳۰۶ نفر مسائل خود را مطرح کردند که با رایزنی و همفکری تمامی بخشهای بهزیستی تهران تعداد ۷۳ نفر کمک موردی دریافت کردند و همچنین در جهت تسریع حل مشکلات برخی از مددجویان در صورت نیاز به هماهنگی، مکاتبه و اقدام ضروری انجام شد.
برزگر مجموع کمکهای نقدی موردی به مددجویان را پنج میلیارد و پانصد میلیون ریال اعلام کرد و گفت: علاوه بر کمکهای نقدی، ۲۷ نفر نیز برای دریافت کمکهای غیرنقدی مانند ویلچر، سمعک، عصا و... معرفینامه دریافت کردند.
سرپرست بهزیستی شهر تهران با اشاره به اینکه اولویت نخست بهرهمندی مددجویان بهزیستی تامین کمک معیشت و درمان است، افزود: رسالت اصلی بهزیستی نگاه توانمندسازی و توانافزایی در افراد تحتپوشش است و از خیران و افراد نیکاندیش میخواهم که سازمان را در راستای حمایت از خانوادههای تحتپوشش یاری کنند.
نظر شما