به گزارش مرکز روابطعمومی و اطلاعرسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهری طالبیدارستانی» در گفتوگو با برنامه «تهران ۲۰» با تشریح عملکرد وزارت کار در سفرهای استانی دولت سیزدهم گفت: ۵۰ هزار درخواست و شکایت مردمی ناظر بر شرح وظایف این وزارتخانه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون به ثبت رسیده است.
وی افزود: با حمایتها و راهبری مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری در سفرهای استانی طرحی تحولی انجام شده است که بر این اساس به نتایج مطلوبی در رفع مشکلات مردم دست یافتهایم.
طالبیدارستانی بالا بودن میزان درخواستهای مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به علت ارتباط بالای شئون معیشتی مردم با شرح وظایف گسترده این وزارتخانه دانست و افزود: در جریان سفرهای استانی رئیسجمهور از ابتدای دولت سیزدهم، ۲۲۰ نشست با هدف رفع مشکلات تعاونیها و مشکلات روابط کاری مردم در سراسر کشور برگزار شده است.
طالبیدارستانی با بیان اینکه اغلب سفرهای استانی با حضور ۳ نفر از معاونین این وزارتخانه اجرا میشود، اضافه کرد: یکهزار درخواست اشتغال با معرفی به کاریابیها در طول سفرهای استانی ریاست جمهوری در ستاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منجر به معرفی به کار و ایجاد اشتغال شده است.
نظر شما