وی در گفتوگو با آتیه آنلاین بیان کرد: تامین اجتماعی باید به سمت یک سازمان الکترونیک پیش رفته و نظام ارتباطی خود را با مخاطبان در بستر الکترونیک با بهرهگیری از خدمات مجازی پیش ببرد.
وی همچنین ادامه داد: توسعه خدمات در بستر فضای مجازی، سازمان را به سمت حضور گسترده در فضای دولت الکترونیک هدایت میکند.
این کارشناس بیمههای اجتماعی افزود: با استمرار حضور تأمین اجتماعی در راستای ارائه خدمات هوشمند، سازمانی شکل میگیرد که تمام ابعاد آن در فضای ارتباطی الکترونیکی تعریف شده و دسترسی ذینفعان به خدمات نیز تسهیل خواهد شد.
جهانی با اشاره به تاثیرات سازمان هوشمند و الکترونیک در ایجاد و توسعه بسترهای سلامت اداری نیز گفت: سازمان هوشمند و الکترونیک بدون شک زمینه سلامت اداری را به وجود میآورد.
وی اضافه کرد: در این چارچوب همچنین، سلامت اداری کاملا به هوشمندسازی و فضای ارتباطی الکترونیک مرتبط میشود و ارائه خدمات حوزههای بیمهای، درمانی و بازنشستگی نیز در این فضای شکل خواهد گرفت.
وی ادامه داد: بدون شک سازمان هوشمند و الکترونیک بسترساز سلامت اداری و رضایتمندی ذینفعان خواهد بود و با مصادیق فساد در حوزههای مختلف مقابله میکند و بستر سلامت نظام اداری را به وجود میآورد.
کارشناس بیمههای اجتماعی گفت: حفاظت و صیانت از منابع و کنترل مصارف تأمین اجتماعی در بستر خدماتی الکترونیک نیز امکان رشد بیشتری دارد.
جهانی در ادامه افزود: حفاظت از منابع و وصول به موقع آنها، بکارگیری این منابع در شرایط مناسب، سرمایهگذاری بهینه آن و برخورداری ذینفعان از این سرمایهها در فضای هوشمند قابلیت اجرایی دارد.
وی بیان کرد: پیشگیری از هدررفت سرمایهها و منابع متعلق به ذینفعان و بیمهشدگان تأمین اجتماعی در فضای هوشمندسازی الکترونیکی سازمان با استمرار برنامهریزی در این حوزه ممکن میشود.
وی معتقد است: اساسا پایداری تأمین اجتماعی مبتنی بر عدالت، حفاظت و صیانت از سرمایه بیمهشدگان و شرکای اجتماعی است و حفظ این منابع به عنوان اولویتهای مهم سازمان با ابزار الکترونیک محقق خواهد شد.
این کارشناس بیمههای اجتماعی اضافه کرد: همچنین توسعه پاسخگویی و مشتریمداری سازمانی با همه مصادیق آن در قالب هوشمندسازی قابل اجرا خواهد بود.
جهانی در ادامه گفت: چه در سطح نظام ارتباطی و رفتاری کارکنان با بیمهشدگان و چه در چارچوب رضایتمندی مخاطبان از دریافت خدمات متنوع سازمانی ضرورت گسترش سیاستگذاری بر مبنای خدمات هوشمند به عنوان اولویت ارتباطی امروز تأمین اجتماعی مورد توجه است.
وی در پایان افزود: سرعت و کیفیت ارائه خدمات در چارچوب هوشمندسازی ارتباطی تأمین اجتماعی با بیمهشدگان به عنوان اصل توسعهای پذیرفته شده است.
نظر شما