به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در بخشی از متن این تقدیرنامه آمده است: «اهمیت انجام سی و یک سفر استانی در نخستین سال خدمت دولت مردمی سیزدهم و ایجاد بستری مناسب در خدمت رسانی صادقانه و خالصانه برای ارتباط بی واسطه با رئیس جمهور محترم و اعضای دولت با ولینعمتان خود در اقصی نقاط کشور که موجبات خدمت بی منت به مردم شریف سراسر کشور را فراهم آورد، برکسی پوشیده نیست.
در ادامه این تقدیرنامه خطاب به «مهری طالبی دارستانی» مدیرکل دفتربازرسی، ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است: از آنجایی که خلق این حماسه بی نظیر و ماندگار در گستره پهناور ایران اسلامی تنها به یمن همکاری و همراهی جنابعالی امکان پذیر شد از مساعی و زحمات ارزشمندتان در میزهای ارتباطات مردمی دستگاههای اجرایی مستقر در مراکز استانهای مقصد سفرهای استانی صمیمانه تقدیر و تشکر مینمایم.
گفتنی است: در سفرهای استانی ریاست جمهوری اداره کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ادارات کل اجرایی استان ها و سایر بخش های پشتیبان مشارکت داشته اند.
در جریان سفر پر خیر و برکت هیات دولت به استان کرمانشاه در تیرماه سال جاری، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتمعی در استان کرمانشاه اقدام به برگزاری بزرگترین میز ارتباطات مردمی کرد و در مدت دو روز برپایی بیش از ۳ هزار نامه مردمی دریافت و رسیدگی شد.
نظر شما