تجلیل از کارگران نمونه خمینی شهر با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان

در هفته گرامیداشت مقام کارگر، مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خمینی شهر با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، مسئولین شهرستان و جمعی از کارگران و کارفرمایان شهرستان برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین، در ابتدای این مراسم جواد محمدی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خمینی شهر ضمن تبریک فرا رسیدن هفته کارگر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم قدردانی کرد.

سپس میثم مداحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در این جلسه ضمن خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه از تلاش و پیگیری های مجدانه حجت الاسلام نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در جهت رفع مسائل شهرستان قدردانی کرد و گفت: امیدواریم تلاش های مستمر نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی منشأ خیر و برکت برای مردم شهرستان باشد.

 وی در ادامه با اشاره به توجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اصل سه جانبه گرایی گفت: اجرای برنامه های هفته کارگر علاوه بر تجلیل از مقام شامخ کارگران و تلاش گران عرصه کار و تولید، فرصتی برای مطالبه گری کارگران و کارفرمایان است.

 مداحی با اشاره به تقارن شروع هفته گرامیداشت کار و کارگر با شهادت حضرت علی (ع) که در دوران خود به عنوان مظهر کار و تلاش بوده اند اظهار داشت: طبق روایات اسلامی کار برای خانواده مانند جهاد در را خداست و هیچ افتراقی بین کار و تلاش و مجاهدت در راه خدا نیست.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان افزود: کار و تلاش باید در جامعه ما به عنوان یک ارزش فرهنگ سازی و نهادینه شود تا میزان انگیزه و رضایت شغلی در کارگران افزایش پیدا کند.

مداحی با بیان اینکه در مدت کوتاهی که از دولت سیزدهم می گذرد اقدامات بسیار مناسبی در راستای اهداف جامعه کار و تولید انجام شده افزود: راه اندازی سامانه ملی اشتغال و کسب و کار، سامانه ملی جستجوی شغل، ایجاد ۵۲۰ هزار فرصت شغلی، انعقاد تفاهمنامه با راه و شهرسازی برای ساخت مسکن ویژه کارگران از جمله ۵۱۲ اقدامی است که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شده است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، احمدرضا معینی رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار اصفهان به عنوان نماینده کارگران، مهندس جباری به عنوان نماینده کارفرمایان به سخنرانی پرداختند و در پایان از تعدادی از کارگران نمونه شهرستان با اهدای لوح تقدیر وتندیس قدردانی شد.
کد خبر: 51965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =