پاسخگویی به مسائل مردم جهت رفع مشکلاتشان ضروری است

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان گفت : مسئولین باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند و یکی از ضرورت‌ها برای حل مشکل، پاسخگویی به درخواست های مردمی از طریق سامانه ۱۱۱ می باشد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان علی جهانی به امضای تفاهم نامه همکاری مشترک این اداره کل و دفترمدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری استان اشاره کرد واظهار داشت: تفاهم نامه همکاری مشترک دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری (سامانه سامد ۱۱۱) و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در راستای نیل به اهداف رسیدگی و پاسخگویی به درخواست های مردم استان به ویژه جامعه کار و تلاش در بستر سامد و به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های طرفین، امضا شد.
وی ارتباط و پاسخگویی به مردم با هر مسیری چه از طریق سامانه ها و دیدار چهره به چهره را وظیفه همه مسئولین نظام عنوان و گفت : در راستای اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی و تأکیدات مقام عالی استان و وزارت متبوع مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات هموطنان عزیز بخصوص کارگران، کارفرمایان، کارآفرینان و کلیه کسانی که با جامعه کار و تولید مرتبط هستند این تفاهم نامه منعقد شد تا با زمینه ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی فراهم شود.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی به برخی از مفاد این تفاهم نامه اشاره کرد و افزود : پاسخگویی به موقع و سریع به شکایات مردمی، تعیین شماره تلفن جهت سهولت ارتباط با کارشناسان این اداره کل، تهیه گزارشات مربوطه در دوره های زمانی خاص و ارسال به دفترمدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری از جمله مواردی بود که در این تفاهم نامه آمده بود.

کد خبر: 51669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =