به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان علی جهانی به امضای تفاهم نامه همکاری مشترک این اداره کل و دفترمدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری استان اشاره کرد واظهار داشت: تفاهم نامه همکاری مشترک دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری (سامانه سامد ۱۱۱) و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در راستای نیل به اهداف رسیدگی و پاسخگویی به درخواست های مردم استان به ویژه جامعه کار و تلاش در بستر سامد و به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های طرفین، امضا شد.
وی ارتباط و پاسخگویی به مردم با هر مسیری چه از طریق سامانه ها و دیدار چهره به چهره را وظیفه همه مسئولین نظام عنوان و گفت : در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی و تأکیدات مقام عالی استان و وزارت متبوع مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواستها و مشکلات هموطنان عزیز بخصوص کارگران، کارفرمایان، کارآفرینان و کلیه کسانی که با جامعه کار و تولید مرتبط هستند این تفاهم نامه منعقد شد تا با زمینه ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاههای اجرایی فراهم شود.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی به برخی از مفاد این تفاهم نامه اشاره کرد و افزود : پاسخگویی به موقع و سریع به شکایات مردمی، تعیین شماره تلفن جهت سهولت ارتباط با کارشناسان این اداره کل، تهیه گزارشات مربوطه در دوره های زمانی خاص و ارسال به دفترمدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری از جمله مواردی بود که در این تفاهم نامه آمده بود.
مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان گفت : مسئولین باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند و یکی از ضرورتها برای حل مشکل، پاسخگویی به درخواست های مردمی از طریق سامانه ۱۱۱ می باشد.
کد خبر: 51669
نظر شما