به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمد مخبر» و «حجتالله عبدالملکی» در این بازدید از نزدیک در جریان روند پاسخگویی به درخواستها، شکایات و سؤالات مردم در خصوص جاماندگان دریافت یارانه در طرح مردمیسازی و توزیع عادلانه یارانهها و همچنین سؤالات پیرامون این طرح قرار گرفتند.
مخبر و عبدالملکی در جریان این بازدید ضمن گفتوگوی صمیمی و قدردانی از زحمات اپراتورهای سامانههای تلفنی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تماس تلفنی چند هموطن که با این سامانه تلفنی تماس گرفته بودند، درخصوص طرح مردمیسازی و توزیع عادلانه یارانهها پاسخ دادند.
سامانه ۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سوال و راهنمایی افرادی است که از دریافت یارانهها در طرح جدید دولت جاماندهاند و همچنین سؤالات و درخواستهای مردمی در سه شیفت و با ۱۲۰ اپراتور که از جامعه معلولان کشور هستند انجام می شود.
برای ثبت اعتراضها باید یا به سایت حمایت معیشتی به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و یا با تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس گرفته شود.
طی دوره اجرای طرح (۴ روز) ۲ میلیون تماس و مراجعه به سایت انجام شده و اعتراضهای یک میلیون و پنجاه هزار نفر ثبت شده که در حال بررسی است.
نظر شما