به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهری طالبی دارستانی» در نشست شورای هماهنگی دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس اظهارکرد: شاخصگذاری و ارزیابیها در وزارت مردم متفاوت از گذشته انجام میشود. در بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت مردم، انقلابی در راه است.
وی تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارتباط مستقیم با همه شئون معیشتی و رفاهی مردم دارد و اگر کارکنان این وزارتخانه به درستی به مردم ارائه خدمت کنند رضایتمندی عمومی در کشور حاصل میشود.
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: نظام مدیریتی و تکنیکهای تمام مدیران از نظر عملکرد شخصی باید بر مبنای مردمیسازی و برای ایجاد رفاه مردم باشد.
طالبی دارستانی عنوان کرد: مدیران ستادی نمیتوانند در مرکز و بدون ارتباط مستمر با مردم در سفرهای استانی یا میزهای خدمت و بدون ارتباط رو در رو با مدیران و کارکنان ادارههای کل استان و شهرستانها برنامهریزی معطوف به هدف درستی داشته باشند.
ارزیابی و بازرسی دقیق به کار بهتر و خدمات رسانی بیشتر منجر خواهد شد
مصطفی هاشمی سرپرست ادارهکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس در ادامه این نشست گفت: همواره ستاد به عنوان مغز متفکر سیستم راهبردها و تئوری ها را به استان ها ارائه می کند.
نظر شما