درخواست تجدیدنظر وکلای آسانژ درباره حکم استرداد موکلشان

وکلای بنیانگذار ویکیلیکس اعلام کردند در پی حکم اخیر دادگاهی در انگلیس که در را به روی استرداد موکلشان به آمریکا باز می‌کند، درخواست تجدید نظر در این حکم را مطرح کرده‌اند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، وکلای بنیانگذار ویکیلیکس اعلام کردند در پی حکم اخیر دادگاهی در انگلیس که در را به روی استرداد موکلشان به آمریکا باز می‌کند، درخواست تجدید نظر در این حکم را مطرح کرده‌اند.

وکلای «جولیان آسانژ»، بنیانگذار وبسایت افشاگر ویکیلیکس خواستار تجدید نظر در حکم اخیر دادگاه انگلیس به نفع استرداد موکلشان به آمریکا شده و استدلال کرده اند که تعهد دولت آمریکا در خصوص عدم قرار گرفتن آسانژ تحت شرایط سخت زندان در آمریکا بی معنی است چرا که مشروط بوده و می تواند طبق نظر مقامات آمریکایی تغییر پیدا کند.

اوایل سال جاری میلادی وزارت خارجه آمریکا وعده داده بود در صورت محکوم شدن آسانژ در آمریکا او در زندان امنیتی فلورانس در ایالت کلرادو که زندانی با شدیدترین تدابیر امنیتی در آمریکا است محبوس نخواهد شد.

آن‌ها همچنین متعهد شده بودند که آسانژ هدف «تدابیر اداری ویژه» که اشاره به جدا نگه داشتنش از بقیه زندانیان و حذف برخی امتیازات برای او همچنین داشتن ملاقاتی، نامه نگاری و استفاده از تلفن دارد، قرار نخواهد گرفت.

کد خبر: 40617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =