به گزارش آتیهآنلین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمدرضا قاریانپور در این دیدار، پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومانی ماهانه جهت حقوق ۷۸ هزار خانوار مستمری بگیر و دیگر هزینههای کوتاه مدت، اقدامات غیر حضوری سازمان را به ویژه با اجرای دوشنبههای دیجیتالی طرح ۳۰۷۰ و غیر حضوری نمودن ۳۰ خدمت لغایت بهمن ماه سال جاری جهت کاهش ۷۰ میلیون بار مراجعه از ۹۶ میلیون بار مراجعه سالیانه ارتقای سازمان را از اقدامات مهم این سازمان برشمرد.
وی تصریح کرد: وضعیت تامین اجتماعی مرهون رونق اقتصاد و تولید در کشور است.
قاریانپور در ادامه گفت: سازمان متعلق به تمامی نسل هاست و همراهی تمامی مجامع را خواستاریم و هیچ محدودیتی برای انعقاد بیمه جامعه هدف و قرارداد با مراکز درمانی به منظور نظارت افزونتر و کاهش هزینه های احتمالی و... نداریم و با رونمائی سامانه eservices.tamin.ir در شرایط کنونی جامعه، ورود به نهضت آی تی ایجاد اعتماد ملی مخاطبین را بیش از پیش در پی خواهد داشت.
نظر شما