به گزارش آتیهآنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عباس اکبری با اشاره به رونمایی از خدمت توافق غیرحضوری کارفرمایان برای ابلاغ احکام و مکاتبات الکترونیکی در پنجمین هفته از دوشنبه های دیجیتالی سازمان تامین اجتماعی، اظهار داشت: بهره برداری از این سرویس که نهمین فرایند از خدمات غیرحضوری طرح ۳۰۷۰ است، موجب تسهیل امور کارفرمایان می شود و نقطه شروعی برای غیرحضوری شدن سایر خدمات تامین اجتماعی به کارفرمایان است.
وی افزود: بعد از این سرویس کلیدی، خدمات دیگری نیز غیرحضوری خواهند شد و کارفرمایان برای انجام امور خود در حوزه تامین اجتماعی نیازی به مراجعه حضوری به شعب نخواهند داشت.
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان گفت: در حال حاضر مبالغ مربوط به تعهدات کوتاه مدت برای افرادی که دارای حساب بانک رفاه هستند، پس از طی مراحل در سامانه خدمات غیرحضوری به صورت روزانه پرداخت میشود.
اکبری با اشاره به تاکیدات مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، ابراز امیدواری کرد، با همکاری بانک رفاه کارگران این خدمات به افرادی که دارای حساب بانکی دیگری هستند نیز برقرار شود.
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان یادآور شد: با اجرای طرح ۳۰۷۰ و غیرحضوری شدن ۳۰ خدمت، ۷۰ میلیون از ۹۶ میلیون مراجعه به شعب تامین اجتماعی کاسته خواهد شد و به این ترتیب ۷۰ درصد خدمات این سازمان غیرحضوری می شود.
اکبری با اشاره به مزایای توسعه سرویسهای الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی گفت: ارایه غیرحضوری خدمات علاوه برکاهش مراجعات به شعب و کاهش هزینهها، باعث افزایش رضایتمندی مخاطبان این سازمان خواهد شد.
نظر شما