به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، میرهاشم موسوی در بازدید از شعب ۲ و ۶ تهران که عهدهدار خدمت رسانی به بیمهشدگان شعبه ۱۱ هستند با مراجعه کنندگان و کارکنان گفت و گو کرد و در جریان مشکلات و محدودیتهای ایجاد شده پس از انتقال موقت قرار گرفت.
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد: برای دوره کوتاه و موقتی که کارکنان واحدهای مختلف شعبه ۱۱ در شعب ۶ و ۲ مستقر شدهاند، باید امکانات، دسترسی و اختیارات مورد نیاز برای ارائه خدمات به مردم فراهم شود تا مراجعه کنندگان به هیچ عنوان برای دریافت خدمات نیازمند تردد بین شعب ۶ و ۲ نباشند.
موسوی از تلاش و پشتکار کارکنان هر سه شعبه و همچنین اداره کل غرب تهران برای جا بهجایی و استقرار سریع پروندهها و تجهیزات شعبه ۱۱ در شعب ۲ و ۶ تشکر کرد و گفت: رفع مشکلات و برآوردن نیاز مراجعه کنندگان افتخار مدیران و کارکنان تأمین اجتماعی است و از تمامی اختیارات و امکانات موجود برای تسهیل خدمت رسانی به مردم استفاده میکنیم.
وی برلزوم تعیین تکلیف نحوه خرید یا اجاره ساختمان جدید و انجام تمامی کارهای لازم تا یک ماه آینده تأکید کرد و گفت: تمامی اختیارات لازم برای رفع مشکل به مدیرکل غرب تهران تفویض شده است تا در اسرع وقت برای رفع این مشکل اقدام کنند و در کوتاهترین زمان ممکن شعبه ۱۱ در ساختمان جدید مستقر شده و در خدمت مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی قرار گیرد.
سرپرست سازمان نیز دستورات لازم برای رفع مشکلات برخی مراجعان را صادر کرد. در این بازدید تعدادی از کارفرمایان، بیمهشدگان و بازنشستگان با موسوی به گفت و گو پرداختند و مسائل و مشکلات را تشریح کردند.
نظر شما