سامانه هوشمند رضایتمندی مشتریان راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی پست از راه‌اندازی سامانه هوشمند سنجش رضایت مشتریان تا یک‌ماه آینده خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین، ایسنا نوشت: رمضانعلی سبحانی‌فر با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون هوشمندسازی شبکه پستی، گفت: با هدف افزایش کیفیت خدمات پستی و در امتداد مسیر پیشبرد طرح تحول دیجیتال پست، سامانه هوشمند سنجش رضایت مشتریان راه‌اندازی می‌شود.

معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: با راه‌اندازی این سامانه، نظرات مشتریان پیرامون چگونگی نحوه قبول و توزیع مرسولات ثبت و بررسی و مشکلات موجود در سریع‌ترین زمان ممکن مرتفع می‌شود و بی‌تردید شاهد رضایت بیشتر مشتریان خواهیم بود.  

مدیرعامل شرکت ملی پست به تغییر و بازنگری در زیرساخت‌های پست اشاره کرد و افزود: در ادامه هوشمندسازی مراکز تجزیه و مبادلات کشور، به‌زودی بزرگترین مرکز تجزیه و مبادلات کشور واقع در چهارراه لشگر مجهز به بزرگترین و به‌روزترین دستگاه سورتینگ خاورمیانه خواهد شد.

سبحانی‌فر افزود: با راه‌اندازی این سیستم در مرکز تجزیه و مبادلات پستی کشور شاهد افزایش چند برابری سرعت سیر مرسولات، کاهش ضریب خطای انسانی و در پی آن ارتقای رضایت مشتریان را خواهیم داشت.

کد خبر: 29843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =