به گزارش آتیهآنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عباس اکبری" در این رابطه اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی با اجرای طرح 3070 قصد دارد با دیجیتال نمودن 30 خدمت پرمراجعه که به کاهش 70درصد مراجعات می انجامد، گامی بزرگ در راستای ارائه خدمات غیرحضوری بردارد.
وی دو فرآیند پرمخاطب استعلام وضعیت دریافت مستمری و استعلام رابطه بیمه ای را از جمله خدمات دیجیتالی برشمرد که طی هفته سوم اجرای طرح 3070 تحت عنوان دوشنبه های دیجیتالی اجرایی شده است.
به گفته اکبری، بیمه شدگان و مستمری بگیران از این پس می توانند با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی نسبت به اخذ گواهی استعلام وضعیت بیمه ای و یا مستمری خود اقدام نمایند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان از رایزنی ها و مکاتبات صورت گرفته با استاندار به عنوان مدیریت عالی استان و ارائه پیشنهاداتی برای گسترش بهره مندی مردم و سازمان ها از خدمات غیرحضوری در شرایط شیوع بیماری کرونا سخن به میان آورد و افزود: این اداره کل در زمینه انعقاد تفاهمنامه با تمامی سازمان ها و نهادها جهت ارائه این سرویس ها آمادگی کامل دارد.
وی اضافه کرد: این اقدام پیامدهای مثبتی به دنبال خواهد داشت که از جمله آنها می توان به کاهش مراجعه مردم به شعب تامین اجتماعی برای انجام استعلامات، کاهش ترددهای درون شهری و همچنین افزایش سرعت ارائه خدمات در سازمان های استعلام کننده اشاره کرد.
مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان از مکاتبات صورت گرفته با مدیریت عالی استان و اعلام آمادگی این اداره کل برای انعقاد تفاهمنامه با سازمان ها در زمینه ارائه خدمات غیرحضوری استعلام وضعیت دریافت مستمری و رابطه بیمه ای خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عباس اکبری" در این رابطه اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی با اجرای طرح ۳۰۷۰ قصد دارد با دیجیتال نمودن ۳۰ خدمت پرمراجعه که به کاهش ۷۰درصد مراجعات می انجامد، گامی بزرگ در راستای ارائه خدمات غیرحضوری بردارد.
وی دو فرآیند پرمخاطب استعلام وضعیت دریافت مستمری و استعلام رابطه بیمه ای را از جمله خدمات دیجیتالی برشمرد که طی هفته سوم اجرای طرح ۳۰۷۰ تحت عنوان دوشنبه های دیجیتالی اجرایی شده است.
به گفته اکبری، بیمه شدگان و مستمری بگیران از این پس می توانند با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی نسبت به اخذ گواهی استعلام وضعیت بیمه ای و یا مستمری خود اقدام نمایند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان از رایزنی ها و مکاتبات صورت گرفته با استاندار به عنوان مدیریت عالی استان و ارائه پیشنهاداتی برای گسترش بهره مندی مردم و سازمان ها از خدمات غیرحضوری در شرایط شیوع بیماری کرونا سخن به میان آورد و افزود: این اداره کل در زمینه انعقاد تفاهمنامه با تمامی سازمان ها و نهادها جهت ارائه این سرویس ها آمادگی کامل دارد.
وی اضافه کرد: این اقدام پیامدهای مثبتی به دنبال خواهد داشت که از جمله آنها می توان به کاهش مراجعه مردم به شعب تامین اجتماعی برای انجام استعلامات، کاهش ترددهای درون شهری و همچنین افزایش سرعت ارائه خدمات در سازمان های استعلام کننده اشاره کرد.
نظر شما