احداث درمانگاه تامین اجتماعی دیلم از پروژه‌های توسعه ای استان بوشهر است

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: احداث درمانگاه تامین اجتماعی دیلم از پروژه‌های توسعه ای استان در سال جاری است و احداث آن تا پایان امسال آغاز خواهد شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر زهرا نویدی فرد در نشست با نائب رئیس شورای شهر دیلم از آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث درمانگاه تامین اجتماعی دیلم تا پایان سال جاری خبر داد.
دکتر نویدی فرد احداث درمانگاه تامین اجتماعی دیلم را از پروژه‌های توسعه ای استان در سال جاری برشمرد و گفت: این پروژه در مرحله انتخاب پیمانکار بوده و تا پایان امسال آغاز ساخت آن را شاهد خواهیم بود.
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر اظهار داشت: درمانگاه تامین اجتماعی دیلم از سال ۸۸ در مکانی استیجاری به مراجعین ارائه خدمت می کند و با توجه به محدودیت فضای فیزیکی، گسترش و توسعه خدمات درمانی امکان پذیر نیست.
دکتر نویدی فرد افزود: توسعه و افزایش سطح خدمات درمانی تامین اجتماعی با احداث و بهره‌برداری از پروژه در دست اقدام میسر خواهد شد و مردم شهرستان دیلم در آینده از خدمات متنوع تر درمان تامین اجتماعی بهره مند خواهند شد.
محمد رضا غزنوی نائب رئیس شورای شهر دیلم نیز در این نشست با ابراز خرسندی از خدمات تامین اجتماعی در شهرستان دیلم گفت: این شهرستان با بیش از ۲۵هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی نیازمند پوشش خدمات درمانی بیشتری است و یقینا با احداث مرکز درمانی تامین اجتماعی این امر محقق می شود.
نائب رئیس شورای شهر دیلم از امکان استفاده از ظرفیت خیرین حوزه سلامت شهرستان دیلم در توسعه تجهیزات درمانی درمانگاه در مکان فعلی خبر داد و گفت: تا زمان افتتاح و بهره برداری از درمانگاه تامین اجتماعی می توان با کمک خیرین نسبت به توسعه تجهیزات درمانگاه اقدام کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر همچنین در راستای تقویت تعامل مردم و دولت؛ پاسخگویی مستقیم به مسائل و مشکلات شهروندان و در ادامه حضور دوره ای مدیران استان در سامانه ارتباطی مردم و دولت سامد، در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر حضور یافت و به درخواست های تلفنی مردم استان پاسخ داد.
وی با حضور در اداره کل بازرسی استانداری بوشهر، پاسخگوی تماس‌های تلفنی شهروندان بود و به درخواستها، انتقادات و پیشنهادات مطرح شده عموم مردم که اغلب مربوط به هزینه های درمانی بود، پاسخ داد.
دکتر نویدی فرد این شیوه در پاسخگویی به مردم را ارزشمند دانست و گفت: هدف سامانه سامد کاهش مراجعات حضوری مردم و رسیدگی به درخواستها و شکایات در سریعترین زمان ممکن و فرصتی است مغتنم برای مسئولین دستگاه‌ها تا مسائل و مشکلات را برطرف کرده و رضایت مندی مردم را افزایش دهند.

کد خبر: 2579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =