به گزارش آتیه آنلاین از پایگاه خبری ورج، پاول دیویسون و روهان ست، بنیانگذاران کلاب هاوس گفتند که ورود به این برنامه دیگر فقط بر اساس دعوت نخواهد بود و تنها با نصب و درخواست، می توان به کلاب هاوس پیوست. این شرکت مدعی است که ۱۰ میلیون نفر در لیست ورود به این برنامه قرار دارند. که این تعداد با گذشت زمان و به آرامی به برنامه اضافه می شوند بنا براین امروز با تغییرات جدید، یک مرتبه میلیون ها کاربر اضافه نخواهند شد.
کلاب هاوس امروز به مناسبت این تغییر، یک لوگوی جدید و همچنین یک نشان جدید برای این اپلیکشین را به نمایش گذاشت. این تغییر تنها یک هفته پس از آن رخ داد که کلاب هاوس محصول پیغام رسان خود، Backchannel را روانه بازار کرد، که به گفته اعضای این تیم، ۱۰ میلیون پیام در روز اول راه اندازی و بیش از ۹۰ میلیون پیام در هفته اول ارسال شده است.
همانطور که کلاب هاوس محصول جدید خود را تولید کرد و لیست انتظار خود را ساخت، سایر محصولات صوتی اجتماعی مانند Twitter Spaces برای همه مخاطبانش باز شد. اگر کلاب هاوس می خواهد به رقابت بپردازد و کاربران جدیدی را به دست آورد، باید مطمئن شود که همه واقعاً می توانند به آن دسترسی پیدا کنند. بخشی از آن تلاش، متناسب سازی برنامه با Android علاوه بر iOS بود. این پیامرسان اکنون مرحله دوم مهم را که حذف هرگونه ورود به سیستم برای ثبت نام کاربر جدید است، به پایان رسانده است.
شبکههای اجتماعی و فضای مجازی در دهههای اخیر بسیار قدرت یافته و به بستری رایج برای اظهارنظر، کسب خبر و تعاملات اجتماعی تبدیل شده اند؛ یکی از تازههای این فضا نیز شبکه اجتماعی صوتمحور کلاب هاوس است که شاید به دلیل تازگی به سرعت و بیش از هر شبکه ای مورد استقبال کاربران قرار گرفت.
نظر شما