به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، ولی اله حیاتی سازمان تامین اجتماعی را در پیشگیری و کنترل بیماری کووید ۱۹ سازمانی کارآمد دانست که نظارت دقیقی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک توسط کارکنان و مراجعین دارد.
وی در ادامه به توسعه چشمگیر خدمات دیجیتال در سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت : در دوران شیوع بیماری سازمان تامین اجتماعی، سازمانی پیش رو در ارائه الگوی خدمات غیر حضوری است که روز به روز در حال تغییر و تحول در ارائه خدمات الکترونیکی خود است و شاهد این امر، اجرای طرح ۳۰۷۰ است که موجب کاهش ۷۰ میلیون مراجعه غیر حضوری در سال خواهد شد.
وی در انتها افزود: به منظور کاهش مراجعات حضوری در دوران بیماری سازمان های خدماتی دیگر نیز می بایست با الگو قراردادن این سازمان، خدمات خود را به صورت غیر حضوری ارائه دهند.
نظر شما