حماسه سوم خرداد الگوی مناسب مقاومت

حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تامین اجتماعی حماسه مردمی سوم خرداد را الگوی مناسب مقاومت و عدم تسلیم در مقابل دشمنان را ضامن پیروزی ملت عزیز ایران در شرایط حاضر دانست.

به گزارش آتیه‌آنلاین، حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تامین اجتماعی در بیانیه ای با گرامیداشت سوم خرداد،سالروز حماسه تاریخی و سرنوشت ساز آزاد سازی خرمشهر(روز مقاومت،پایداری،ایثار و پیروزی) این حماسه مردمی را الگوی مناسب مقاومت و عدم تسلیم در مقابل دشمنان را ضامن پیروزی ملت عزیز ایران در شرایط حاضر دانست.

متن کامل این بیانیه به شرح زیراست:

حماسه عظیم و بزرگ به یاد ماندنی فتح خرمشهر در سوم خرداد سال 1361 جلـوه ای عظـیم از وعده الهی و محصول اراده و همبستگی بسیج مردمی و وجود نیروهای مسلح در پاسداری از آب و خاک این کشور است.

بدون شک حماسه بزرگ مقاومت در آزادسازی خرمشهر وپاک کردن خونین شهر از وجود متجاوزین بعث، در برهه ای از جنگ تحمیلی که ارتش بعث با تمام امکانات و تجهیزات پیشرفته نظامی در آن زمان، وعده فتح سه روزه خرمشهر را می داد، غرور و افتخار ابدی را برای ملت غیور و رزمندگان اسلام در هر لحظه، به ارمغان می آورد.

موفقیت و ایستادگی ملت قهرمان ایران از گذشته تا به حال باعث گردیده است که جمهوری اسلامی ایران این ایستادگی و مقاومت را با وجود فرمانـدهان دفـاع مقدس و سربازان ولایـت همچون سپهبد شهـید حاج قاسم سلیمانی به دیگر کشورهای آزادیخواه جهان صادر نماید.

حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تامین اجتماعی ضمن گرامیداشت حماسه ماندگار سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر و تبریک این روز بزرگ و همچنین پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ دوازده روزه با رژیم صهیونیستی به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت ا.. العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)و درود به روح پر فتوح شهدا ،امام شهدا و ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس اعلام می دارد بسیجیان و فرزندان این ملت غیور اسلامی آمادگی حضور در صحنه و خلق حماسه ای ماندگار همچون فتح خرمشهر را دارند.

کد خبر: 16505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =