به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر غلامرضا منتظری اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف توسعه خدمات غیرحضوری و دولت الکترونیک، ارتقاء شفافیت و سلامت اداری است که سازمان تامین اجتماعی در این زمینه تلاش های زیادی انجام داده است.
وی افزود: سازمان تامین اجتماعی با اجرای طرح ۳۰۷۰، بیش از ۷۵ درصد مراجعه مردم به شعب را کاهش میدهد.
منتظری گفت: توسعه خدمات غیرحضوری همواره از اولویت های سازمان تامین اجتماعی بوده و روند ارتقاء این خدمات به خوبی در حال انجام است.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط شیوع کرونا نیاز بود که مراجعه حضوری مردم به شعب کاهش داده شود، گفت: سازمان تامین اجتماعی در این زمینه گام های موثری برداشته و بسیار موفق عمل کرده است.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاهش مراجعه مردم به مراکز تابعه تامین اجتماعی برای دریافت خدمات، باعث کاهش هزینه و اتلاف وقت می شود، گفت: طرح ۳۰۷۰ به عنوان گامی جدی در زمینه تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی محسوب می شود.
کد خبر: 1602
نظر شما