به گزارش آتیه آنلاین به نقل از میزان،مخاطب ۸ میلیونی «احضار» در حالی است که این سریال هنوز روی آنتن شبکه یک سیما است و بعد از شبهای قدر پخش آن پی گرفته میشود و تا اینجای کار توانسته نظر مخاطبان را با خود همراه سازد.
اپلیکیشن و سایت تلوبیون مرجع پخش برنامههای رسانه ملی است که زیر نظر معاونت فضای مجازی رسانه ملی فعالیت میکند. با توجه به اقبال مخاطب به فضای اینترنت و ویاودیها، آمار این سایت معتبر میتواند مرجعی موثق برای تصمیمگیریها باشد.
نکته جالب دیگر درباره بینندگان سریال «احضار» این است که آمار بینندههای این سریال از مخاطبان دو سریال پربیننده نوروزی («نونخ۳» و «گاندو۲») که در بهترین زمان پخش سال روی آنتن رفتند هم فراتر رفته است.
سریال «نونخ۳» که پربینندهترین سریال نوروز ۱۴۰۰ شناخته شد توانسته است پس از حدود یک ماه از پایان پخش، در تلوبیون به مخاطب ۷ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۸۷۵ بیننده دست یابد که «احضار» از این میزان بیننده نیز عبور کرده است.
«گاندو۲» نیز در اپلیکیشن و سایت تلوبیون ۷ میلیون و ۲۹۴ هزار و ۸۴۲ بیننده را به خود اختصاص داده است.
با گذشت تنها ۱۷ قسمت از سریال «احضار» و اقبال مخاطب به تماشای آن در تلویزیون و تلوبیون پیشبینی میشود که این سریال پرمخاطبترین سریال ماه رمضان ۱۴۰۰ باشد.
نظر شما