به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر فرهاد حمزه زاده با بیان اینکه بیمارستان میلاد و بانک رفاه کارگران هر دو از خانواده سازمان تامین اجتماعی هستند، گفت: انتظار ما در شرایط موجود که کادر درمان با ویروس کرونا مبارزه می کنند، این است که توجه ویژه ای به کارکنان بیمارستان میلاد داشته باشید چرا که این کار باعث افزایش روحیه کارکنان می شود.
وی با نمایش فیلمی از اقدامات و تغییرات صورت گرفته در ارائه خدمات به بیماران در بیمارستان میلاد گفت: در حال حاضر بیماران در اورژانس در چند ساعت تعیین تکلیف می شوند.
وی با بیان اینکه خدمات بیمارستان میلاد به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی رایگان است، خاطر نشان کرد: رضایتمندی بیمه شدگان و بیماران هدف ماست.
دکتر حمزه زاده گفت: از ۱۰۰۰ تخت بستری بیمارستان میلاد در حال حاضر ۲۹۶ بیمار مبتلا به کرونا بستری هستند.
وی افزود: تاکنون ۱۶ هزار بیمار مبتلا به کرونا از بیمارستان میلاد خدمات گرفته اند.
دکتر حمزه زاده تاکید کرد: یکی از ویژگی های بیمارستان میلاد این است که از تمام نقاط کشور بیماران به این مرکز درمانی مراجعه می کنند.
دکتر محمد باقر هوشنگی، رئیس هیات مدیره بیمارستان میلاد نیز گفت: تعامل و همکاری با بانک رفاه در راستای ارائه خدمات به کارکنان بیمارستان مورد حمایت هیات مدیره بیمارستان است.
وی بیمارستان میلاد را پیشانی درمان سازمان تامین اجتماعی دانست و اظهار داشت: در شرایطی که ویروس کرونا نبود حدود ۲۵ تا ۳۰ هزار مراجعه کننده به بیمارستان میلاد مراجعه می کردند.
وی با بیان این که حدود ۹۰۰ پزشک با بیمارستان میلاد همکاری می کنند، گفت: در شرایط کرونا و کاهش درآمدهای بیمارستان و با توجه به این که بیمارستان به صورت خودگردان می باشد توانستیم کارکنان را حفظ کنیم.
دکتر هوشنگی رضایتمندی بیماران اولویت کاری بیمارستان میلاد اعلام کرد و گفت: میلاد بیمارستان محرومان و بیمه شدگان تامین اجتماعی است بنابراین انتظار ما از هیات مدیره و مدیر عامل بانک رفاه نگاه ویژه به این مرکز درمانی است تا با کمک به کادر درمان بتوانیم خدمات بهتری به بیمه شدگان ارائه دهیم.
در پایان مقرر شد تسهیلاتی به ۲۵۰۰ نفر از کارکنان به خصوص کادر درمان ارائه شود.
نظر شما