به گزارش آتیه آنلاین از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی افزود: مجموعه ای که می خواهد جریان یادگیری را هدایت نماید باید خود یادگیرنده باشد.
وی آموخته ها را دستاوردهای بزرگ برای هر مجموعه دانست و گفت: آموخته ها بخش عمده ای از مسیر پیش روی هر مجموعه را تشکیل می دهند، معلم و مدرسه یادگیرنده، از کنار مسائل به سادگی نمی گذرند.
وزیر آموزش و پرورش، اجرای سند تحول بنیادین را مهم ترین مأموریت دستگاه تعلیم و تربیت دانست و اذعان داشت: رتبه بندی معلمان با هدف وزن دادن به صلاحیت های حرفه ای و تخصصی معلمان طراحی و تدوین شده است تا بدین وسیله معلمان، با انگیزه، صلاحیت های حرفه ای خویش را ارتقا بخشند.
حاجی میرزایی با تأکید بر تحول در نیروی انسانی، برنامه درسی، نظام سنجش و ارزشیابی و برنامه های تربیتی اظهار داشت: باید بیندیشیم چگونه تبعات و آسیب های آموزش های مجازی را کنترل و به حداقل برسانیم.
نظر شما