به گزارش آتیهآنلاین به نقل از ادارهکل روابطعمومی سازمان تامین اجتماعی، سید احمدی سیدی، یکی از اصول اساسی و پایهای سازمان تامین اجتماعی را توجه به اصل تکریم اربابرجوع و توجه به مطالبات و خواستههای آنان ذکر کرد.
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: تامین اجتماعی سازمانی درآمد هزینهای است و از محل بودجه دولتی هیچگونه عوایدی ندارد و صرفا بر مبنای وصول حق بیمههای جاری اداره میشود.
وی ادامه داد: از دیگر سو بر مبنای اصول مورد تایید ایسا، تامین اجتماعی بر اصل سهجانبهگرایی استوار است و لذا کارفرمایان و بیمهپردازان شرکای اصلی تامین اجتماعی محسوب میشوند.
سید احمد سیدی متذکر شد: به همین دلیل توجه ویژه به شرکای سازمان تامین اجتماعی که در تامین منابع نقش اساسی دارند ضروری است و باید در این زمینه برنامهریزی اصولی صورت پذیرد.
مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی آموزش نیروی انسانی و ارائه سرفصلهای مبتنی بر تکریم مراجعین و مشتریمداری و نظارت بر رفتار کارکنان را ازجمله امور موثر در زمینه ارتقا مشتریمداری عنوان کرد.
سیدی افزود: نحوه ارائه خدمات به مخاطبین و به روز رسانی فرایندهای مرتبط نیز از جمله موارد موثر در امر مشتریمداری هستند.
وی متذکر شد:اقدامات اخیر سازمان تامین اجتماعی در زمینه استقرار سامانه خدمات غیرحضوری و بستر الکترونیکی خدماترسانی از جمله الگوهای بسیار موفق سازمان برای دیگر سازمانهاست.
وی افزود: یقینا درکنار تمام ساختارهای سیستمی و الکترونیکی پرداختن به موضوعات رفتاری و شخصیتی کارکنان و تلاش در جهت توانمندسازی آنان بمنظور ارائه خدمات بهینه در کنار رفتارشایسته و در شان سازمان تامین اجتماعی از جمله راهکاری مشتری مداری و تکریم اربابرجوع است.
نظر شما