تکریم ارباب رجوع اولویت سازمان تامین‌اجتماعی است

در دیدار با روسای شعب تابعه، با اشاره به ساختار درآمدهزینه‌ای سازمان، مشتری‌مداری وتکریم ارباب‌رجوع را به مثابه پاشنه آشیل سازمان دانست و بر ضرورت برنامه‌ریزی موثر در جهت ارتقا آن تاکید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید احمدی سیدی، یکی از اصول اساسی و پایه‌ای سازمان تامین اجتماعی را توجه به اصل تکریم ارباب‌رجوع و توجه به مطالبات و خواسته‌های آنان ذکر کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: تامین اجتماعی سازمانی درآمد هزینه‌ای است و از محل بودجه دولتی هیچگونه عوایدی ندارد و صرفا بر مبنای وصول حق بیمه‌های جاری اداره می‌شود.

وی ادامه داد: از دیگر سو بر مبنای اصول مورد تایید ایسا، تامین اجتماعی بر اصل سه‌جانبه‌گرایی استوار است و لذا کارفرمایان و بیمه‌پردازان شرکای اصلی تامین اجتماعی محسوب می‌شوند.

سید احمد سیدی متذکر شد: به همین دلیل توجه ویژه به شرکای سازمان تامین اجتماعی که در تامین منابع نقش اساسی دارند ضروری است و باید در این زمینه برنامه‌ریزی اصولی صورت پذیرد.

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی آموزش نیروی انسانی و ارائه سرفصل‌های مبتنی بر تکریم مراجعین و مشتری‌مداری و نظارت بر رفتار کارکنان را ازجمله امور موثر در زمینه ارتقا مشتری‌مداری عنوان کرد.

سیدی افزود: نحوه ارائه خدمات به مخاطبین و به روز رسانی فرایندهای مرتبط نیز از جمله موارد موثر در امر مشتری‌مداری هستند.

وی متذکر شد:اقدامات اخیر سازمان تامین اجتماعی در زمینه استقرار سامانه خدمات غیرحضوری و بستر الکترونیکی خدمات‌رسانی از جمله الگوهای بسیار موفق سازمان برای دیگر سازمانهاست.

وی افزود: یقینا درکنار تمام ساختارهای سیستمی و الکترونیکی پرداختن به موضوعات رفتاری و شخصیتی کارکنان و تلاش در جهت توانمندسازی آنان بمنظور ارائه خدمات بهینه در کنار رفتارشایسته و در شان سازمان تامین اجتماعی از جمله راهکاری مشتری مداری و تکریم ارباب‌رجوع است.

کد خبر: 1152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =