راه‌اندازی ۸۰ هکتار زمین در شهرک صنفی همدان برای نخستین بار در کشور

استاندار همدان با اشاره به اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی استان در تامین انرژی و ایجاد شهرک‌های جدید گفت: ۸۰ هکتار زمین در شهرک صنفی برای اولین بار در کشور در همدان راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد در اولین جلسه‌ کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با بیان اینکه تعهد اشتغال استان همدان برای امسال ۱۷ هزار و ۷۷۰ نفر است گفت: بیش از ۱۱۸ درصد تعهد اشتغال‌زایی استان در سال گذشته محقق شده است که هدف‌گذاری تحقق اشتغال‌زایی در سال‌جاری، توجه ویژه به دانش‌آموختگان دانشگاهی است.

وی ادامه داد: تعهد اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ میزان هفت هزار و ۵۵۰ نفر به دانش‌آموختگان دانشگاهی و ۱۰ هزار و ۱۲۰ نفر به افراد دیپلم و کمتر تعلق دارد.

استاندار همدان بیان کرد: ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور جهت تحقق شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" بر سه اصل تسریع و تسهیل در صدور پروانه اشتغال و تکریم متقاضیان تاکید کرده است.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی استان در تامین انرژی و ایجاد شهرک‌های جدید قابل قدردانی و مثال‌زدنی است گفت: ۸۰ هکتار زمین در شهرک صنفی برای اولین بار در کشور در همدان راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: تقویت حوزه گردشگری و نگهداری از آثار تاریخی و فرهنگی از اهمیت خاصی برخوردار است.

استاندار همدان بیان کرد: در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد، بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان برای احداث پتروشیمی ابن‌سینا و احداث کارخانه تولید خودرو برقی سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر: 69831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =