انجام  بیش از ۳۳۰۰ مورد بازرسی هوشمند از کارگاه‌های پرخطر خراسان جنوبی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی از انجام سه هزار و ۳۴۱ مورد بازرسی هوشمند از کارگاه‌های پرخطر استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی، غلامرضا اشرفی در این باره گفت: برای اعمال نظارت‌های قانونی، ارتقای سطح ایمنی کار و پیشگیری از بروزحوادث و با اولویت بازرسی درکارگاه‌های پرخطر در سال گذشته سه هزار و ۳۴۱ کارگاه پرخطر استان درحوزه معدن– ساختمان، صنعت و تولید توسط بازرسان کار استان مورد بازرسی قرار گرفت که دارای افزایش ۱۲۰ درصدی نسبت به تعهد ابلاغی در سطح استان بوده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت حفظ و صیانت از نیروی انسانی و پیشگیری از بروز حوادث و بیماری‌ها به دلیل وجود مخاطرات متعدد در بخش ساختمان و معدن و تولید، حدود ۴۶ درصد از کل بازرسی‌های انجام شده در این بخش‌ها متمرکز و انجام شده است.

مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی بیان کرد: برای ارتقای ایمنی در سطح استان، توانمندسازی کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار و استقرار مسئولین ایمنی در کارگاه‌های مشمول از برنامه‌های مهمی است که توانسته در تامین حفظ و صیانت شاغلان اثرگذار و نتایج حاصله و نظارت‌های انجام شده منجر به کاهش حوادث و افزایش ضریب ایمنی در کارگاه‌ها شده است.

کد خبر: 69820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =