دیدار رئیس ‌کانون‌انجمن‌های‌ صنفی کارفرمایی‌ حرف و مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی

در سال جهش تولید با مشارکت مردم و در آستانه گرامیداشت هفته کار و کارگر، رئیس و اعضای هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی حرف خراسان رضوی با مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، در این دیدار محمد امین بابایی، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان ضمن تشکر از اقدامات و تلاش‌های این انجمن در سال گذشته و تبریک هفته کار و کارگر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر گفت: در شرایط امروز همه ما باید دست به دست هم داده و با همفکری و تعامل سازنده و برنامه‌ریزی درست مسائل و مشکلات را از پیش روی برداریم.

وی افزود: معتقدیم نقش تشکل‌های کارگری و کارفرمایی به‌ عنوان شرکای اجتماعی در ارتقای سطح بهره‌وری بر کسی پوشیده نیست و تلاش خواهیم کرد از ظرفیت‌های بسیاری که در سطح استان وجود دارد نهایت استفاده را برده و در جهت پیشرفت و تعامل و گفتگوی سازنده جامعه کارگری و کارفرمایی حرکت کنیم.

بابایی ادامه داد: تشکلات کارگری،کارفرمایی و انجمن‌ها نقش موثری در تصمیم‌گیری‌ها دارند و برگزاری جلسات هم‌اندیشی و استفاده موثر از همه ظرفیت‌ها قطعاً به نفع جامعه کار و تولید خواهد بود و قطعاً توسعه اقتصادی در سایه تعامل و مشارکت سازنده بین کارگران و کارفرمایان و تسهیل فضای کسب و کار محقق خواهد شد.

کد خبر: 69816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =